USD 0,0000
EUR 0,0000
USD/EUR 0,00
ALTIN 000,00
BİST 0.000
Dünya

Türkiye Sudan'a bir milyon doz Kovid-19 aşısı gönderecek

Türkiye'nin Hartum Büyükelçisi İrfan Neziroğlu, Türkiye'nin, Sudan'a bir milyon doz Kovid-19 aşısı hibe edeceğini bildirdi.

Türkiye Sudan'a bir milyon doz Kovid-19 aşısı gönderecek
13-01-2022 23:37
Google News
Hartum

Neziroğlu, Egemenlik Konseyi Üyesi Tümgeneral İbrahim Cabir ile Cumhurbaşkanlığı Sarayındaki ofisinde bir araya geldi.

İkili siyasi ve ekonomik ilişkilerin ele alındığı görüşmede Neziroğlu, aralıkta İstanbul'da düzenlenen 3. Türkiye-Afrika Ortaklık Zirvesi hakkında Cabir'i bilgilendirdi.

Neziroğlu, zirvede Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın Türkiye'nin Afrika kıtasına 15 milyon doz aşı yardımı yapılacağını açıkladığını, Sudan’a da 1 milyon doz aşı göndermeyi planladıklarını söyledi.

Cabir ise Türkiye'nin her zaman Sudan'ın yanında olduğunu, bunu çok takdir ettiklerini, Türkiye’nin özellikle sanayi ve teknoloji alanındaki tecrübesinden yararlanmak istediklerini belirterek aşı hibesinden dolayı teşekkür etti.

SİZİN DÜŞÜNCELERİNİZ?
KÖŞE YAZARLARI TÜMÜ
ANKET TÜMÜ
ARŞİV ARAMA
E-GAZETE TÜMÜ
12-19 Ağustos 2021
PUAN DURUMU TÜMÜ
TAKIMOPuanAV.
1Galatasaray3477+47
2Fenerbahçe3474+40
3Trabzonspor3469+22
4Beşiktaş JK3460+19
5Başakşehir FK3457+23
6Göztepe3455+10
7Samsunspor3451+1
8Çaykur Rizespor3441-6
9Konyaspor3440-7
10Kocaelispor3437-12
11Alanyaspor34370
12Gaziantep FK3437-15
13Kasımpaşa3435-16
14Gençlerbirliği3434-11
15Eyüpspor3433-15
16Antalyaspor3432-22
17Kayserispor3430-35
18Fatih Karagümrük3430-23
GÜNÜN KARİKATÜRÜ TÜMÜ
Eski GÜnler