USD 0,0000
EUR 0,0000
USD/EUR 0,00
ALTIN 000,00
BİST 0.000
Dünya

Japonya’da yangında 30 bina kullanılamaz hale geldi, 2 kişi yaralandı

Japonya'nın Hiroshima eyaletinde restoranların bulunduğu bölgede çıkan yangın 30 binayı kullanılamaz hale getirirken, 2 kişi yaralandı.

Japonya’da yangında 30 bina kullanılamaz hale geldi, 2 kişi yaralandı
10-11-2021 10:08
Google News

Japonya'nın Hiroshima eyaleti güne yangınla uyandı. Eyaletle aynı ismi taşıyan şehirde restoranların bulunduğu bölgede çıkan yangın hayatı olumsuz etkiledi. Hiroshima Tren İstasyonu yakınlarındaki yangının sabah saat 05.30 sıralarında çıktığı tespit edilirken, alevleri söndürmek üzere bölgeye 22 itfaiye aracı sevk edildi.

Bölgede yoğun güvenlik tedbirleri alan ekipler riskli caddeleri trafiğe kapatırken, yangın ve neden olduğu duman bulutu şehrin birçok bölgesinden görüldü. Saat 08.30 sıralarında tamamen kontrol altına alınan yangında çoğu restoranlardan oluşan 30 bina kullanılamaz hale geldi. 60 ve 80 yaşlarındaki 2 kişinin yaralandığı açıklandı. Çok sayıda ahşap yapının bulunduğu bölgedeki yangının iş saatleri dışında çıkması faciayı önledi. Yangının çıkış nedenini tespit etmek üzere detaylı soruşturma başlatıldı.

Burak Ersoy
 

SİZİN DÜŞÜNCELERİNİZ?
KÖŞE YAZARLARI TÜMÜ
ANKET TÜMÜ
ARŞİV ARAMA
E-GAZETE TÜMÜ
12-19 Ağustos 2021
PUAN DURUMU TÜMÜ
TAKIMOPuanAV.
1Galatasaray3477+47
2Fenerbahçe3474+40
3Trabzonspor3469+22
4Beşiktaş JK3460+19
5Başakşehir FK3457+23
6Göztepe3455+10
7Samsunspor3451+1
8Çaykur Rizespor3441-6
9Konyaspor3440-7
10Kocaelispor3437-12
11Alanyaspor34370
12Gaziantep FK3437-15
13Kasımpaşa3435-16
14Gençlerbirliği3434-11
15Eyüpspor3433-15
16Antalyaspor3432-22
17Kayserispor3430-35
18Fatih Karagümrük3430-23
GÜNÜN KARİKATÜRÜ TÜMÜ
Eski GÜnler