USD 0,0000
EUR 0,0000
USD/EUR 0,00
ALTIN 000,00
BİST 0.000
Dünya

Japonya'da Kovid-19'a karşı OHAL genişletiliyor

aponya'da yeni tip koronavirüsle (Kovid-19) mücadele kapsamında olağanüstü hal (OHAL) uygulamasına 8 eyalet eklenecek.

Japonya'da Kovid-19'a karşı OHAL genişletiliyor
25-08-2021 08:09
Google News
Tokyo

Hükümete bağlı Kovid-19 Danışman Heyeti, salgınla mücadele kapsamında 8 eyaletin OHAL kapsamına alınmasına yönelik tavsiye kararını açıkladı.

Kyodo ajansının haberine göre OHAL kapsamına Hokkaido, Miyagi, Gifu, Aiçi, Mie, Şiga, Okayama ve Hiroşima dahil edilecek.

27 Ağustos'ta yürürlüğe girecek karar, 12 Eylül'e kadar uygulanacak.

OHAL'in genişletilmesi kapsamlı resmi kararı Başbakan Suga Yoşihide'nin kamuoyuna duyurması bekleniyor.

Ülke geneli başkent Tokyo dahil halihazırda 13 eyalette OHAL uygulanıyor. Yeni kararla OHAL 21 eyaleti kapsayacak.

Japonya’da Kovid-19 vaka sayısı 1 milyon 344 bin 510’a, virüse bağlı can kaybı sayısı 15 bin 725’e yükseldi.

Ülke genelinde 1935 kişi yoğun bakım servislerinde Kovid-19 tedavisi görüyor.

SİZİN DÜŞÜNCELERİNİZ?
KÖŞE YAZARLARI TÜMÜ
ANKET TÜMÜ
ARŞİV ARAMA
E-GAZETE TÜMÜ
12-19 Ağustos 2021
PUAN DURUMU TÜMÜ
TAKIMOPuanAV.
1Galatasaray3477+47
2Fenerbahçe3474+40
3Trabzonspor3469+22
4Beşiktaş JK3460+19
5Başakşehir FK3457+23
6Göztepe3455+10
7Samsunspor3451+1
8Çaykur Rizespor3441-6
9Konyaspor3440-7
10Kocaelispor3437-12
11Alanyaspor34370
12Gaziantep FK3437-15
13Kasımpaşa3435-16
14Gençlerbirliği3434-11
15Eyüpspor3433-15
16Antalyaspor3432-22
17Kayserispor3430-35
18Fatih Karagümrük3430-23
GÜNÜN KARİKATÜRÜ TÜMÜ
Eski GÜnler