USD 0,0000
EUR 0,0000
USD/EUR 0,00
ALTIN 000,00
BİST 0.000
Dünya

İsrail, Afrika ülkelerine 1 milyon Covid-19 aşısı bağışladı

İsrail, Afrika ülkelerine gönderilmek üzere, COVAX oluşumu kapsamında 1 milyon Covid-19 aşısı bağışladığını duyurdu.

İsrail, Afrika ülkelerine 1 milyon Covid-19 aşısı bağışladı
16-12-2021 12:38
Google News

Korona virüs salgının başlamasıyla tüm nüfusunu aşılayan ilk ülkelerden biri olan İsrail, Covid-19 vakalarının hızla arttığı Afrika ülkelerine Covid-19 Aşıları Küresel Erişim Programı (COVAX) kapsamında 1 milyon doz aşı bağışladı.

İsrail Dışişleri Bakanlığı tarafından konuya ilişkin yapılan açıklamada, AstraZeneca aşılarının önümüzdeki haftalarda Afrika'daki farklı ülkelere teslim edileceği bildirildi. İsrail Dışişleri Bakanı Yair Lapir, ülkesinin pandemiyle mücadeleye katkıda bulunabilmesinden dolayı mutluluk duyduğunu söyledi.
Küresel çaplı COVAX girişimi kapsamında, yüksek gelirli ülkeler tarafından düşük gelirli ülkelere aşı bağışı yapılıyor.

SİZİN DÜŞÜNCELERİNİZ?
KÖŞE YAZARLARI TÜMÜ
ANKET TÜMÜ
ARŞİV ARAMA
E-GAZETE TÜMÜ
12-19 Ağustos 2021
PUAN DURUMU TÜMÜ
TAKIMOPuanAV.
1Galatasaray3477+47
2Fenerbahçe3474+40
3Trabzonspor3469+22
4Beşiktaş JK3460+19
5Başakşehir FK3457+23
6Göztepe3455+10
7Samsunspor3451+1
8Çaykur Rizespor3441-6
9Konyaspor3440-7
10Kocaelispor3437-12
11Alanyaspor34370
12Gaziantep FK3437-15
13Kasımpaşa3435-16
14Gençlerbirliği3434-11
15Eyüpspor3433-15
16Antalyaspor3432-22
17Kayserispor3430-35
18Fatih Karagümrük3430-23
GÜNÜN KARİKATÜRÜ TÜMÜ
Eski GÜnler