USD 0,0000
EUR 0,0000
USD/EUR 0,00
ALTIN 000,00
BİST 0.000
Dünya

Güney Afrika'da üçüncü doz güçlendirici Kovid-19 aşısının kullanımı onaylandı

Güney Afrika Cumhuriyeti'nde, yeni tip koronavirüsün (Kovid-19) Omicron varyantına karşı Pfizer-BioNTech'in ürettiği güçlendirici aşı kullanımının onaylandığı bildirildi.

Güney Afrika'da üçüncü doz güçlendirici Kovid-19 aşısının kullanımı onaylandı
09-12-2021 08:53
Google News
İstanbul

Güney Afrika Sağlık Ürünleri Düzenleme Kurumu (SAHPRA) yazılı açıklamasında, "Comirnaty Kovid-19 aşısının, 18 yaş ve üstüne ikinci dozdan en az 6 sonra uygulanması onaylandı." ifadesine yer verildi.

Öte yandan güçlendirilmiş aşının, bağışıklığı baskılanmış 12 yaş ve üstü kişilere de uygulanacağı bilgisi paylaşıldı.

Pfizer-BioNTech tarafından geliştirilen ve "Comirnaty" adı verilen Kovid-19 aşısı, AB'den 2020 sonunda onay almıştı. Aşı, AB ülkelerinde 12 yaşından büyük kişilere uygulanıyor.

Kovid-19 Omicron varyantının ilk tespit edildiği ülkelerden Güney Afrika Cumhuriyeti'nde, salgının 4'üncü dalgasının geçen hafta başladığı açıklanmıştı.



SİZİN DÜŞÜNCELERİNİZ?
KÖŞE YAZARLARI TÜMÜ
ANKET TÜMÜ
ARŞİV ARAMA
E-GAZETE TÜMÜ
12-19 Ağustos 2021
PUAN DURUMU TÜMÜ
TAKIMOPuanAV.
1Galatasaray3477+47
2Fenerbahçe3474+40
3Trabzonspor3469+22
4Beşiktaş JK3460+19
5Başakşehir FK3457+23
6Göztepe3455+10
7Samsunspor3451+1
8Çaykur Rizespor3441-6
9Konyaspor3440-7
10Kocaelispor3437-12
11Alanyaspor34370
12Gaziantep FK3437-15
13Kasımpaşa3435-16
14Gençlerbirliği3434-11
15Eyüpspor3433-15
16Antalyaspor3432-22
17Kayserispor3430-35
18Fatih Karagümrük3430-23
GÜNÜN KARİKATÜRÜ TÜMÜ
Eski GÜnler