USD 0,0000
EUR 0,0000
USD/EUR 0,00
ALTIN 000,00
BİST 0.000
Spor

Denizlispor’dan oyunculara 5 bin TL prim

Denizlispor Başkanı Mehmet Uz, Manisa FK maçında mağlubiyet alınmasına rağmen genç futbolcuların gösterdiği üstün mücadeleden dolayı kişi başı 5 bin TL pirim verdi.

Denizlispor’dan oyunculara 5 bin TL prim
26-08-2021 14:19
Google News
TFF 1. Lig 2. Hafta karşılaşmasında Manisa FK'ya mağlup olan Denizlispor'lu futbolculara kişi başı 5 bin TL prim verildi. Denizlispor Kulüp Başkanı Mehmet Uz, maç sonrasında futbolculara yönelik yaptığı konuşmada, Manisa FK karşısında sahada gösterilen üstün mücadeleden dolayı futbolcuları tebrik etti. Penaltı pozisyonunun tartışmaya açık olduğunu belirten Başkan Uz, “Sahada gösterilen performans ve emeğinizden dolayı her birinize tek tek teşekkür ediyorum. Sahada gösterdiğiniz mücadelenin karşılığını puan olarak alamadınız ancak bizler yönetim kurulu olarak sizlere 5'er bin TL prim dağıtmak istiyoruz. Bu istek ve arzunuzun sezon boyunca devam etmesini sizlerden bekliyoruz” diye konuştu.

Genç ağırlıklı bir kadro ile sahaya çıkan Denizlispor'da gösterilen mücadeleye prim verilmesi futbolcular tarafından mutlulukla karşılandı. Başkan Mehmet Uz, genç oyunculara ve oluşturulan kadroya çok güvendiğini belirterek, oyunculara dağıtılan primin onurlu mücadele ve gösterilen üstün performansa verildiğini belirtti.

Eren Elyesa Polat

SİZİN DÜŞÜNCELERİNİZ?
KÖŞE YAZARLARI TÜMÜ
ANKET TÜMÜ
ARŞİV ARAMA
E-GAZETE TÜMÜ
12-19 Ağustos 2021
PUAN DURUMU TÜMÜ
TAKIMOPuanAV.
1Galatasaray3477+47
2Fenerbahçe3474+40
3Trabzonspor3469+22
4Beşiktaş JK3460+19
5Başakşehir FK3457+23
6Göztepe3455+10
7Samsunspor3451+1
8Çaykur Rizespor3441-6
9Konyaspor3440-7
10Kocaelispor3437-12
11Alanyaspor34370
12Gaziantep FK3437-15
13Kasımpaşa3435-16
14Gençlerbirliği3434-11
15Eyüpspor3433-15
16Antalyaspor3432-22
17Kayserispor3430-35
18Fatih Karagümrük3430-23
GÜNÜN KARİKATÜRÜ TÜMÜ
Eski GÜnler