ŞAHİNBEY’DE DOSTLUK KAZANDI 8-2

Şahinbey Belediye Spor Kulübü Ampute Futbol Takımı kendi evinde Pendik Belediyesi Bedensel Engelliler Spor Kulübü Ampute Futbol Takımı’nı 8-2 mağlup ederek haftayı galibiyetle kapattı.

Spor - 2 yıl önce

Şahinbey Belediye Spor Kulübü Ampute Futbol Takımı, kendi evinde Pendik Belediyesi Bedensel Engelliler Spor Kulübü Ampute Futbol Takımı’nı ağırladı. İki takım yöneticileri karşılaşma öncesinde dostluk rüzgârı estirirken, Şahinbey Belediye Spor Kulüp Başkanı Cuma Güzel, Pendik Belediyesi Bedensel Engelliler Spor Kulübü’ne çiçek vererek ligde başarılar diledi. Karşılaşmaya hızlı başlayan Şahinbey Belediye Spor Ampute Futbol Takımı karşılaşmanın ilk yarısını 5-0 önde tamamlarken ikinci yarıda da rakip filelere 3 gol daha atarak karşılaşmayı 8-2 kazanmasını bildi. Zorlu mücadelede üstün bir performans sergileyen Şahinbey ekibi, sahadan galibiyetle ayrılarak taraftarlarını sevindirdi.

 

 

HER İKİ TAKIMIDA TEBRİK EDİYORUM

Şahinbey Belediye Spor Kulübü Başkanı Cuma Güzel, iyi oynayanın kazandığı bir maç olduğunu belirterek “Pendik Belediye Başkan Yardımcısı Hakan Öğütçü ve meclis üyelerini şehrimizde ağırladık. Kendilerine şehrimize geldikleri için teşekkür ediyorum. Teknik heyet ve sporculara başarılar dileyerek iyi oynayanın kazanmasını temenni ettiğimiz bir maçtı. 25 Aralık Gaziantep’in kurtuluşunun yıl dönümünde alınan bu galibiyeti Gaziantepli vatandaşlarımıza armağan ediyoruz. İyi ve centilmence geçen bir maç oldu. Onursal Başkanımız Mehmet Tahmazoğlu’nun destekleri ile şampiyonluk yolunda ilerlemeye devam edeceğiz” dedi.

 

 

ÖNEMLİ YATIRIMLAR YAPILMIŞ

Pendik Belediye Başkan Yardımcısı Hakan Öğütçü, Gaziantep’te olmaktan ve yapılan çalışmaları yerinde görmekten mutluluk duyduklarını belirterek “Şahinbey’i kendi evimiz olarak görüyoruz. Çok güzel bir şehir ve Şahinbey Belediyesinin şehre ve spora dair önemli yatırımları olduğunu gördük. Güzel bir maç oldu. Şahinbey Ampute Futbol takımını tebrik ediyor şampiyonluk yolunda başarılar diliyorum. Başta Şahinbey Belediye Başkanımız Mehmet Tahmazoğlu’na ve Şahinbey Belediye Spor Kulübü Başkanımız Cuma Güzel’e ayrıca teşekkür ediyorum” dedi.

 

Haftanın Öne Çıkanları

E-DEVLET 16 YAŞINDA

2024-12-23 14:40 - Teknoloji

ŞAHİNBEY BELEDİYESİ’NDEN HEDİYE YAĞMURU

2024-12-23 14:54 - Gündem

İMO'da 70. yıl etkinlikleri

2024-12-23 14:53 - Eğitim

UYGUN FİYATA KONUT SAHİBİ OLMA FIRSATI

2024-12-23 14:46 - Gündem

Altunkaya’nın Çifte Ödül Gururu

2024-12-23 14:50 - Ekonomi

GASTROENTEROLOJİ UZMANI DOÇ. DR. SEZGİN BARUTÇU, SANKO ÜNİVERSİTESİ HASTANESİ’NDE

2024-12-23 14:45 - Sağlık

Gazianteplilere Minhar unvanının verilmesi için teklif

2024-12-23 14:41 - Politika

El bileğinden anjiyo ile sağlığına kavuştu

2024-12-23 14:43 - Sağlık

ŞAHİNBEY’DE DOSTLUK KAZANDI 8-2

2024-12-23 14:54 - Spor

Hepsiburada, Gaziantep Ticaret Odası iş birliğiyle deprem bölgesindeki iş ortaklarıyla buluştu

2024-12-20 12:37 - Politika

İlgili Haberler

AVRUPADAKİ GURURUMUZ

14:20 - Spor

ÇOCUKLAR SPOR VE EĞLENCEYLE DOLU BİR GÜN YAŞADILAR

14:11 - Spor

ŞAHİNBEY’DE ENGEL ATLAMA HEYECANI

14:53 - Spor

ŞEHİTKAMİL BELEDİYESPOR’DAN GOL ŞOV: 7-0

15:35 - Spor

GAZİANTEP’TE SATRANÇ TARİHİNE GEÇEN ÇİFTE ŞAMPİYONA HEYECANI SÜRÜYOR

13:12 - Spor

Günün Manşetleri

GAZİANTEP BAŞSAVCISI İSMAİL KARATAŞ GÖREVİNE DEVAM EDİYOR

22:40 - Gündem

CUMHURBAŞKANI ERDOĞAN’DAN BAŞKAN TAHMAZOĞU’NA BİRİNCİLİK ÖDÜLÜ

19:02 - Gündem

ERDEMOĞLU HOLDİNG'DEN KURBAN BAYRAMI MESAJI

14:31 - Gündem

DRONE DESTEKLİ KURBAN YAKALAMA TİMİ GÖREVE HAZIR!

14:26 - Yaşam

FEDAİOĞLU’NDAN KURBAN BAYRAMI MESAJI

14:24 - Politika