İki doz aşılamada 'mavi kategori'ye giren il sayısı 19'a yükseldi

Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, Artvin, Bilecik ve Sinop'ta ikinci doz yeni tip koronavirüs (Kovid-19) aşısı olanların oranının yüzde 75'i geçtiğini bildirdi.

Sağlık - 5 yıl önce

Ankara

Bakan Koca, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda, "Kovid-19'a karşı ikinci doz aşı oranı Artvin, Sinop ve Bilecik'te yüzde 75'i geçti. Böylece mavi il sayımız 19'a ulaştı. Hepimizin lehine sonuçlar için ikinci doz aşı oranında yarışalım." ifadelerine yer verdi.

Haftanın Öne Çıkanları

ERDEMOĞLU AİLESİ TEŞEKKÜR ETTİ

2021-09-27 16:11 - Gündem

Trafikte doğum sancısı tutan kadını hastaneye polis yetiştirdi

2021-09-30 18:36 - Gündem

TEKNOFEST 2021’e GKV Damgası

2021-09-27 13:57 - Eğitim

Önce Müslüman oldu, sonra Sivas'a gelin

2021-09-26 11:20 - Gündem

Su Sporlarının Kalbi RUMKALE’DE Attı

2021-09-27 14:02 - Spor

Yiyecek arayan boz ayı Sarıkamış ilçesine indi

2021-09-30 22:04 - Yaşam

BM: Sincan Uygur Özerk Bölgesi'ne hiçbir şekilde erişim iznimiz yok

2021-10-01 13:55 - Dünya

Olimpiu Morutan siftah yaptı!

2021-09-26 23:24 - Spor

Yenilenmiş sertifikalı cep telefonlarının satışında KDV oranı yüzde 1 olarak uygulanacak

2021-09-30 09:25 - Ekonomi

Bahçeşehir Koleji Kadirli Fen Lisesi açıldı

2021-09-25 11:01 - Eğitim

İlgili Haberler

Gaziantep Şehir Hastanesi'nde Meme Radyolojisinde İleri Teknoloji Dönemi Başladı

14:03 - Sağlık

İğne ile kilo vermeye vücudunuz ne kadar hazır?

13:58 - Sağlık

Gaziantep Şehir Hastanesi’nde İlk Kadavradan Organ Nakli

13:07 - Sağlık

Yumurta Alzheimer riskini azaltıyor

19:47 - Sağlık

Hızlı uzayan ve güçlü saçlar için en iyi yiyecekler

19:42 - Sağlık

Günün Manşetleri

GAZİANTEP BAŞSAVCISI İSMAİL KARATAŞ GÖREVİNE DEVAM EDİYOR

22:40 - Gündem

CUMHURBAŞKANI ERDOĞAN’DAN BAŞKAN TAHMAZOĞU’NA BİRİNCİLİK ÖDÜLÜ

19:02 - Gündem

ERDEMOĞLU HOLDİNG'DEN KURBAN BAYRAMI MESAJI

14:31 - Gündem

DRONE DESTEKLİ KURBAN YAKALAMA TİMİ GÖREVE HAZIR!

14:26 - Yaşam

FEDAİOĞLU’NDAN KURBAN BAYRAMI MESAJI

14:24 - Politika