Sağlıkçılara toplu ulaşım ve İSPARK ücretsiz olmaya devam edecek

İstanbul Büyükşehir Belediye Meclisi (İBB) kararıyla kentte görev yapan sağlık çalışanları, toplu ulaşım araçlarını ve İSPARK'ı haziran ayı sonuna kadar ücretsiz kullanmaya devam edecek.

Gündem - 4 yıl önce

İstanbul

İBB Meclis Toplantısı'nda Cumhur İttifakı'nın teklifiyle gündeme alınan salgın dolayısıyla sağlık çalışanlarının toplu ulaşım ve İSPARK otoparklarından ücretsiz yararlanmalarına ilişkin madde görüşüldü.

Toplantıda, tüm sağlık çalışanlarının İstanbulkart entegrasyonuna dahil olan toplu ulaşım araçlarından ve İSPARK AŞ'ye ait otoparklardan 30 Hazirana kadar ücretsiz yararlanmasını içeren gündem maddesi oy birliğiyle kabul edildi.

Meclisten geçen tekliften tüm sağlık kurumlarında çalışan memur, işçi, intern doktorlar, sözleşmeli çalışanlar, İBB ve ilçe belediyelerindeki sağlık çalışanları, Adli Tıp Kurumu ile İBB Mezarlıklar Müdürlüğü çalışanları faydalanabilecek.

Haftanın Öne Çıkanları

ABD’de oto yola çıkan deniz aslanı kurtarıldı

2022-01-10 11:14 - Dünya

Kazaya karışan EGO otobüsünün sürücüsünün kanında 'amfetamin' tespit edildi

2022-01-11 16:17 - Gündem

Sertab Erener, Edis ve Zeynep Bastık reklam filminde buluştu

2022-01-12 12:53 - Magazin

Şehitler Eren Bülbül ve Ferhat Gedik'in anneleri Trabzon'da buluştu

2022-01-10 16:30 - Gündem

Minik Asiye'ye yüz siniri için yama ameliyatı yapılacak

2022-01-11 12:53 - Gündem

Doğa tutkunlarından Iğdır'daki Kızıl Kayalıklar'da akbabaların zirvesine fotosafari

2022-01-07 12:38 - Yaşam

Türkiye'nin ilk cep uydusu uzay yoluna gün sayıyor

2022-01-10 17:53 - Teknoloji

10 Ocak 2022 Pazartesi okullar tatil mi?

2022-01-09 23:02 - Eğitim

Türkiye'de en çok bu bölgede bulunuyor.. Tam 40 tanesini keşfetti

2022-01-11 10:59 - Gündem

Bakan Kurum: Bizim tüm projelerimizin başında ülkemizi depreme hazırlama seferberliğimiz geliyor

2022-01-06 16:10 - Ekonomi

İlgili Haberler

GAZİANTEP BAŞSAVCISI İSMAİL KARATAŞ GÖREVİNE DEVAM EDİYOR

22:40 - Gündem

CUMHURBAŞKANI ERDOĞAN’DAN BAŞKAN TAHMAZOĞU’NA BİRİNCİLİK ÖDÜLÜ

19:02 - Gündem

GAZİANTEP'TE SİBER GÜVENLİK ZİRVESİ

15:46 - Gündem

ERDEMOĞLU HOLDİNG'DEN KURBAN BAYRAMI MESAJI

14:31 - Gündem

GAOSB Başkanı Şimşek;"Bayramlar, Üretim Azmimizi ve Kardeşlik Bağlarımızı Güçlendirir"

14:23 - Gündem

Günün Manşetleri

GAZİANTEP BAŞSAVCISI İSMAİL KARATAŞ GÖREVİNE DEVAM EDİYOR

22:40 - Gündem

CUMHURBAŞKANI ERDOĞAN’DAN BAŞKAN TAHMAZOĞU’NA BİRİNCİLİK ÖDÜLÜ

19:02 - Gündem

ERDEMOĞLU HOLDİNG'DEN KURBAN BAYRAMI MESAJI

14:31 - Gündem

DRONE DESTEKLİ KURBAN YAKALAMA TİMİ GÖREVE HAZIR!

14:26 - Yaşam

FEDAİOĞLU’NDAN KURBAN BAYRAMI MESAJI

14:24 - Politika