Katar’da 3 haftalık bebek Covid-19 nedeniyle öldü

Katar Halk Sağlığı Bakanlığı (MoPH), 33 haftalık bir bebeğin Covid-19 nedeniyle hayatını kaybettiğini açıkladı.

Dünya - 4 yıl önce

Katar'da Covid-19 nedeniyle bir bebek hayatını kaybetti. Katar Halk Sağlığı Bakanlığı tarafından yapılan açıklamada, 33 haftalık bir bebeğin Covid-19 nedeniyle hayatını kaybettiği bildirilerek, bebeğin bilinen başka bir tıbbi veya kalıtsal hastalığı olmadığı ifade edildi. Bakanlık, gençlerin Covid-19 salgınının yeni dalgasında yaşlılara oranla ciddi risk altında olduğunu belirterek, mevcut dalgada daha fazla sayıda çocuğun enfekte olduğunu ve önceki dalgalara göre tıbbi bakıma ihtiyaç duyduğunu açıkladı.

Katar'da geçtiğimiz yıl 11 yaşındaki bir çocuğun Covid-19'dan hayatını kaybetmesinden bu yana söz konusu bebek, ülkede Covid-19 nedeniyle hayatını kaybeden ikinci çocuk oldu. Katar'da salgının başından bu yana 299 bin 242 kişide Covid-19 tespit edilirken, 626 kişi ise virüs nedeniyle hayatını kaybetti.

Muhammed Rabah

Haftanın Öne Çıkanları

ABD’de oto yola çıkan deniz aslanı kurtarıldı

2022-01-10 11:14 - Dünya

Çiftçilik yaparken keşfedilen Ahıskalı Emrah'ın milli takıma uzanan başarı öyküsü

2022-01-14 11:44 - Yaşam

'İpli skolyoz tedavisinde ilk gerdirmede eğriliğin yüzde 60-80’i düzeltilir'

2022-01-14 15:53 - Sağlık

Atatürk'ün annesi Zübeyde Hanım ölümünün 99. yılında anılıyor

2022-01-13 12:00 - Gündem

Kazaya karışan EGO otobüsünün sürücüsünün kanında 'amfetamin' tespit edildi

2022-01-11 16:17 - Gündem

Sertab Erener, Edis ve Zeynep Bastık reklam filminde buluştu

2022-01-12 12:53 - Magazin

Şehitler Eren Bülbül ve Ferhat Gedik'in anneleri Trabzon'da buluştu

2022-01-10 16:30 - Gündem

Minik Asiye'ye yüz siniri için yama ameliyatı yapılacak

2022-01-11 12:53 - Gündem

Türkiye'nin ilk cep uydusu uzay yoluna gün sayıyor

2022-01-10 17:53 - Teknoloji

Türkiye'de en çok bu bölgede bulunuyor.. Tam 40 tanesini keşfetti

2022-01-11 10:59 - Gündem

İlgili Haberler

GSO-MEM SANAYİNİN YEŞİL DÖNÜŞÜMÜNE ÖNDERLİK EDİYOR

20:12 - Dünya

ŞAHİNBEY BELEDİYESİ 177 ÖĞRENCİYİ DAHA UMREYE GÖNDERİYOR

22:00 - Dünya

SANKO ÜNİVERSİTESİ KLİNİK ARAŞTIRMALAR ETİK KURULU FAALİYETE GEÇTİ

14:33 - Dünya

KADIN ŞOFÖR İSTİHDAMINA DESTEK

14:15 - Dünya

GAZİANTEP’İN HAYLAN KABAĞI REÇELİ, COĞRAFİ İŞARET TESCİLİ ALDI!

13:02 - Dünya

Günün Manşetleri

GAZİANTEP BAŞSAVCISI İSMAİL KARATAŞ GÖREVİNE DEVAM EDİYOR

22:40 - Gündem

CUMHURBAŞKANI ERDOĞAN’DAN BAŞKAN TAHMAZOĞU’NA BİRİNCİLİK ÖDÜLÜ

19:02 - Gündem

ERDEMOĞLU HOLDİNG'DEN KURBAN BAYRAMI MESAJI

14:31 - Gündem

DRONE DESTEKLİ KURBAN YAKALAMA TİMİ GÖREVE HAZIR!

14:26 - Yaşam

FEDAİOĞLU’NDAN KURBAN BAYRAMI MESAJI

14:24 - Politika