İlhan Palut: 'Çok değerli bir galibiyet aldık'

Konyaspor Teknik Direktörü İlhan Palut, deplasmanda 2-0 kazandıkları Göztepe maçının ardından yaptığı açıklamada çok değerli bir galibiyet aldıklarını söyledi.

Spor - 5 yıl önce

Spor Toto Süper Lig'in 12. hafta maçında Konyaspor, deplasmanda Göztepe'yi 2-0 mağlup etti. Maçın ardından düzenlenen basın toplantısında Konyaspor Teknik Direktörü İlhan Palut, mücadeleyi değerlendirdi.

İlhan Palut, maçın zor geçeceğini ve Göztepe'nin önde baskı yaparak maça başladığını belirterek, ”Beklemediğimiz şey ilk 15 dakikada baskıyı aşamamız oldu. Daha sonra oyunda dengeyi sağladık ve ataklar gelmeye başladı. Direkten dönen top, sonra gelen gol. Bizim takımın yere daha sağlam bastı ayaklar. Göztepe'nin ilk yarının sonunda yediği kırmızı kart ve eksik kalması bizim gibi iyi pas yapan bir takım için gerçekten avantajdı. İkinci yarı 10 dakikada Göztepe etkili bir giriş yapsa da oyunun kontrolünü elimizde tutuk. Skoru artırabileceğimiz anlar vardı, olmadı. Konyaspor çok iyi bir gününde değildi, maçın kırılma anları bizim lehimize gelişti ve buradan çok değerli bir galibiyet aldık. Takımımı kutluyorum, Göztepe'ye de başarılar diliyorum” dedi.

Öte yandan Palut, maçın 38. dakikasında sakatlanarak oyundan çıkan Zymer Bytyqi'nin dizinde önemli bir sorun olmadığını düşündüğünü söyledi.

Salih Yılmazsoy 

İLGİLİ HABER
Nestor El Maestro: 'Golü bulamamamız yenilgi için en büyük etken'
Haftanın Öne Çıkanları

Vefalı köpek, ölen sahibinin mezarı başından bir an olsun ayrılmıyor

2021-11-04 11:09 - Gündem

Kerem Aktürkoğlu’nun ligdeki 2. gol sevinci

2021-10-31 22:14 - Spor

Milli tüfekte '15 bin atım' garantisi

2021-11-03 12:39 - Teknoloji

Kürşat Yılmaz; Bahçeli’yi ziyaret etti

2021-11-04 11:41 - Politika

Okuduğu okulu yaptıran iş adamına mektup yazdı, tablet kazandı

2021-11-05 12:11 - Eğitim

Kaplan'dan Tasarruf Önerisi

2021-11-05 15:00 - Politika

DAMAK TUTKUNLARININ YENİ ADRESİ 'DERYA KURUYEMİŞ'

2021-11-06 22:12 - Gündem

GAİGAD KURULDU

2021-11-04 10:02 - Gündem

Şehirde esrarengiz mezarlar

2021-11-06 12:29 - Gündem

19 yaşındaki Emine Mutlu, 11 yıldır bağımlı olduğu oksijen cihazından, ‘organ bağışı’ ile kurtuldu

2021-11-06 10:39 - Sağlık

İlgili Haberler

AVRUPADAKİ GURURUMUZ

14:20 - Spor

ÇOCUKLAR SPOR VE EĞLENCEYLE DOLU BİR GÜN YAŞADILAR

14:11 - Spor

ŞAHİNBEY’DE ENGEL ATLAMA HEYECANI

14:53 - Spor

ŞEHİTKAMİL BELEDİYESPOR’DAN GOL ŞOV: 7-0

15:35 - Spor

GAZİANTEP’TE SATRANÇ TARİHİNE GEÇEN ÇİFTE ŞAMPİYONA HEYECANI SÜRÜYOR

13:12 - Spor

Günün Manşetleri

GAZİANTEP BAŞSAVCISI İSMAİL KARATAŞ GÖREVİNE DEVAM EDİYOR

22:40 - Gündem

CUMHURBAŞKANI ERDOĞAN’DAN BAŞKAN TAHMAZOĞU’NA BİRİNCİLİK ÖDÜLÜ

19:02 - Gündem

ERDEMOĞLU HOLDİNG'DEN KURBAN BAYRAMI MESAJI

14:31 - Gündem

DRONE DESTEKLİ KURBAN YAKALAMA TİMİ GÖREVE HAZIR!

14:26 - Yaşam

FEDAİOĞLU’NDAN KURBAN BAYRAMI MESAJI

14:24 - Politika