Denizlispor’dan oyunculara 5 bin TL prim

Denizlispor Başkanı Mehmet Uz, Manisa FK maçında mağlubiyet alınmasına rağmen genç futbolcuların gösterdiği üstün mücadeleden dolayı kişi başı 5 bin TL pirim verdi.

Spor - 5 yıl önce

TFF 1. Lig 2. Hafta karşılaşmasında Manisa FK'ya mağlup olan Denizlispor'lu futbolculara kişi başı 5 bin TL prim verildi. Denizlispor Kulüp Başkanı Mehmet Uz, maç sonrasında futbolculara yönelik yaptığı konuşmada, Manisa FK karşısında sahada gösterilen üstün mücadeleden dolayı futbolcuları tebrik etti. Penaltı pozisyonunun tartışmaya açık olduğunu belirten Başkan Uz, “Sahada gösterilen performans ve emeğinizden dolayı her birinize tek tek teşekkür ediyorum. Sahada gösterdiğiniz mücadelenin karşılığını puan olarak alamadınız ancak bizler yönetim kurulu olarak sizlere 5'er bin TL prim dağıtmak istiyoruz. Bu istek ve arzunuzun sezon boyunca devam etmesini sizlerden bekliyoruz” diye konuştu.

Genç ağırlıklı bir kadro ile sahaya çıkan Denizlispor'da gösterilen mücadeleye prim verilmesi futbolcular tarafından mutlulukla karşılandı. Başkan Mehmet Uz, genç oyunculara ve oluşturulan kadroya çok güvendiğini belirterek, oyunculara dağıtılan primin onurlu mücadele ve gösterilen üstün performansa verildiğini belirtti.

Eren Elyesa Polat

Haftanın Öne Çıkanları

Çekmeköy’de yüzlerce modifiye araç havadan görüntülendi

2021-08-22 15:29 - Gündem

1915 Çanakkale Köprüsü’nün tabliye montajıyla yolları belirginleşmeye başladı

2021-08-19 14:34 - Gündem

Kereste fabrikasında korkutan yangın

2021-08-20 03:03 - -

Türkiye’nin ikinci büyük millet bahçesini Cumhurbaşkanı Erdoğan açacak

2021-08-20 13:04 - Gündem

Ozan Tufan Watford'a transfer oldu

2021-08-19 16:35 - Spor

Cumhurbaşkanı Erdoğan’dan 'Genç Dostu Şehirler'e ödül

2021-08-24 19:54 - Politika

Fenerbahçe HJK Helsinki Maç Anlatımı

2021-08-19 22:15 - Spor

G7 ülkelerinin önceliği Afganistan'dan tahliyeler

2021-08-24 20:29 - Dünya

Hayvan yemi ektikleri tarlayı tropikal meyve üretim merkezine çevirdiler

2021-08-22 14:09 - Ekonomi

IDEF'te savunma sanayisini güçlendirecek iş birliği anlaşmaları devam ediyor

2021-08-19 15:44 - Teknoloji

İlgili Haberler

AVRUPADAKİ GURURUMUZ

14:20 - Spor

ÇOCUKLAR SPOR VE EĞLENCEYLE DOLU BİR GÜN YAŞADILAR

14:11 - Spor

ŞAHİNBEY’DE ENGEL ATLAMA HEYECANI

14:53 - Spor

ŞEHİTKAMİL BELEDİYESPOR’DAN GOL ŞOV: 7-0

15:35 - Spor

GAZİANTEP’TE SATRANÇ TARİHİNE GEÇEN ÇİFTE ŞAMPİYONA HEYECANI SÜRÜYOR

13:12 - Spor

Günün Manşetleri

GAZİANTEP BAŞSAVCISI İSMAİL KARATAŞ GÖREVİNE DEVAM EDİYOR

22:40 - Gündem

CUMHURBAŞKANI ERDOĞAN’DAN BAŞKAN TAHMAZOĞU’NA BİRİNCİLİK ÖDÜLÜ

19:02 - Gündem

ERDEMOĞLU HOLDİNG'DEN KURBAN BAYRAMI MESAJI

14:31 - Gündem

DRONE DESTEKLİ KURBAN YAKALAMA TİMİ GÖREVE HAZIR!

14:26 - Yaşam

FEDAİOĞLU’NDAN KURBAN BAYRAMI MESAJI

14:24 - Politika